محل تبلیغات شما
برای خرید های خارجی هم نکاتی را باید مد نطز داشته باشیم اول اینکه فردی که مسیولیت اینکار را به عهده می گیرد بایستی دارای استقلال باشد منظور این است که از فروشنده ها و شرکت کنندگان در مناقصه و اشخاص ذینفع و از افراد ی خط نگیرد. به نظر من حتی از رییس خوذش هم باید مستقل باشدو آزادانه و البته محترمانه نظر بدهد و بداند اصرار و لجاجت روی نظرهر چند منطقی باشد در تقابل با رییس همیشه اثر خوبی ندارد و بعضی مسایل را باید به زمان سپرد قطعا تجربه بعدی از نظرات شما بیشتر استفاده خواهند کرد.فروشنده های خارجی طبیعتا علایقی دارند و تلاش میکنند خریدار ها این علایق را در نظر بگیرند که مهمترین مسیله در این ارتباط توجه به منافع شرکت است نه علایق فروشنده ها.خریدارها همچنین باید نسبت به اعتبار وپولی که در اختیارشان قرار می گیرد احساس تعهد کنند و به دقت و ظرافت هزینه کنند.بحث مهم دیگر آشنایی با قوانین معاملات در کشور خارجی است که لازم است شناخت کافی از آن داشته باشیم.همچنین در خریدهای خارجی لازم است سوابق خریدهای قبلی را مطالعه کنیم و تلاش کنیم از عواملی که منجر به نتایج ضعیف گذشته شده درس بگیریم و با شناسایی فروشندگان خارجی کارآمد برای خریدهای آتی هم راهنمای خوبی باشیم.درحال حاظر اکثر شرکتهای بزرگ و کوچک خارجی سعی در ارایه کالا و خدمات با کیفیت و مناسب واستاندارد دارند خریداران داخلی باید تلاش کنند قیمت مناسبرا کشف و با انتخاب مناسب در صرفه جویی شرکت نقش ایفا کنند.در خریدهای خارجی هم بایستی هیچ نوع هدیه ای را نپذیرفت زیرا پذیرش هر نوع هدیه می تواند آغازگر روابط غیر کاری با فروشندگان باشد البته بعد ازقرارداد ممکن است طرف خارجی تخفیف و یا وجهی را نقدا پرداخت کند که بایستی گزارش و صورتجلسه و به حسابهای شرکت واریز شود.ارتباطات غیر کاری و روابط دوستانه و غیر کاری هم با تامین کنندگان خارجی توصیه نمیشود در ماموریت های خرید خارجی فقط روابط کاری با خارجی ها داشته باشید. اطلاعات شرکت و خریدهای خارجی هم نبایستی در اختیار رقبا قرار گیرد و علایق شخصی و دوستان و اعضای خانواده و همکاران را در فرایند خرید خارجی دخالت ندهیم

راه هایی برای کاستن هزینه خریدهای شرکت های معدنی

خرید هوشمندانه چیست؟

موارد مهم خرید خارجی

خارجی ,هم ,شرکت ,خریدهای ,کاری ,ها ,خریدهای خارجی ,خارجی هم ,غیر کاری ,خرید خارجی ,را در

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

به تو چه؟! مفرد مونث بی مخاطب مدرسه ICT